Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
V lese
Pucharová Kramářová, Vendula ; Dub, Petr (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
Mé práci předcházela tvorba fotografií v nočním lese, která pro mě byla moc důležitá kvůli pocitu tajemna a mystična. Krajinu nepřepisuji realisticky podle fotografií, stylizuji ji a schematizuji. Zajímám se o krajinu nekultivovanou, se spadenými větvemi a trouchnivými pařezy. Maluji olejem, některá místa promalovávám, jiná nechávám nahozená s patrnými malířskými gesty.
Noc
Dušek, Filip ; Moravanský, Tomáš (oponent) ; Javůrek, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce NOC se zabývá vnímáním světa dospívajícím jedincem. Zobrazuje konkrétní období ze života autora a jím prožité události odpovídající skutečným reáliím. Za tímto účelem byla zvolena forma hraného dokumentu. Na začátku bylo důležité pokusit se porozumět, pojmenovat a pochopit své tehdejší myšlenkové pochody. Ve výsledné fázi se pak dostáváme k setrvávání v pouhém pozorování bez vyřčení verdiktu. Dokument je krátkometrážního formátu. Hlavní roli hraje blízká osoba (bratr), která se rovněž nachází v podobném životním období. Prostor vyprávění a lokace filmu jsou také věrné reálným místům, kde se události původně odehrávaly. Ve filmu bude figurovat ve vizuální složce převážně jedna osoba - coby autorovo mladší já. Celý film je provázen hlasem neurčité rozpolcené entity (vnitřní hlas herce/svědomí/bůh/zkušenosti/...), která ve formě monologu bude odkrývat co se odehrávalo. Tyto hlasy budou zhmotněny ve 3D objektu, který je nenásilně implementován do scén. Skrze intimitu odkrývající autorovo soukromí divákovi nastává smíření se s minulostí. Sebeironizující reflexe, odlehčující pseudoproblémy dospívání, které mohou zpětně působit až malicherně, přesto může přinést zásadní poznání a novou hodnotu.
Noc
Dušek, Filip ; Moravanský, Tomáš (oponent) ; Javůrek, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce NOC se zabývá vnímáním světa dospívajícím jedincem. Zobrazuje konkrétní období ze života autora a jím prožité události odpovídající skutečným reáliím. Za tímto účelem byla zvolena forma hraného dokumentu. Na začátku bylo důležité pokusit se porozumět, pojmenovat a pochopit své tehdejší myšlenkové pochody. Ve výsledné fázi se pak dostáváme k setrvávání v pouhém pozorování bez vyřčení verdiktu. Dokument je krátkometrážního formátu. Hlavní roli hraje blízká osoba (bratr), která se rovněž nachází v podobném životním období. Prostor vyprávění a lokace filmu jsou také věrné reálným místům, kde se události původně odehrávaly. Ve filmu bude figurovat ve vizuální složce převážně jedna osoba - coby autorovo mladší já. Celý film je provázen hlasem neurčité rozpolcené entity (vnitřní hlas herce/svědomí/bůh/zkušenosti/...), která ve formě monologu bude odkrývat co se odehrávalo. Tyto hlasy budou zhmotněny ve 3D objektu, který je nenásilně implementován do scén. Skrze intimitu odkrývající autorovo soukromí divákovi nastává smíření se s minulostí. Sebeironizující reflexe, odlehčující pseudoproblémy dospívání, které mohou zpětně působit až malicherně, přesto může přinést zásadní poznání a novou hodnotu.
Téma noci jako inspirace pro výtvarné činnosti v mateřské škole
HOMOLKOVÁ, Lucie
Bakalářská práce se zabývá tematikou noci ve výtvarném umění, kterou následně aplikuje jako inspirační zdroj pro výtvarné činnosti v mateřské škole. Obsah teoretické části se zaměřuje na rozvoj poznávacích procesů, význam představivosti a výtvarného vyjadřování u dětí v předškolním období. Práce se dále zabývá námětem tmy a noci ve výtvarné kultuře a jejich uplatněním ve vzdělávacím procesu v mateřské škole. V neposlední řadě text rozvádí možnosti využití výtvarného umění za pomoci animačních a výtvarně projektových metod. Praktická část je zaměřena na přípravu, realizaci a reflexi výtvarné řady, inspirovanou nocí a ději s ní spojenými.
V lese
Pucharová Kramářová, Vendula ; Dub, Petr (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
Mé práci předcházela tvorba fotografií v nočním lese, která pro mě byla moc důležitá kvůli pocitu tajemna a mystična. Krajinu nepřepisuji realisticky podle fotografií, stylizuji ji a schematizuji. Zajímám se o krajinu nekultivovanou, se spadenými větvemi a trouchnivými pařezy. Maluji olejem, některá místa promalovávám, jiná nechávám nahozená s patrnými malířskými gesty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.